DEBAT PERDANA UBM : Adakah dengan Cara Mengipas Blogger Otai, Blog Anda Sekalian Akan Maju ?







Azza terpanggil untuk menjawab spekulasi masa kini, apakah ? okay , azza sekarang nak buat hujah mengenai spekulasi spekulasi yang sedang hangat diperkatakan dan dilakukan oleh sesetangah blogger baru dalam alam maya iaitu , mengipas blogger untuk mendapatkan nama.





ya, azza tersangat setuju dengan tajuk yang diberikan, ini kerana, kebanyakkan blogger baru selalu menggunakan tagline tagline yang selalu diguna pakai oleh otai, selain itu, para blogger newbie juga suka mengambil kesempatan atas peluang yang diberikan, apa yang azza telah belajar .








seseorang tidak akan mencapai kejayaan jika seseorang itu tidak memulakan ia dengan suatu usaha .







maksudnya , jika kita mahukan sesuatu, kita hendaklah berusaha, terdapat banyak lagi tips tips yang boleh kita pelajari, hanya dengan google, berbagai-bagai info dapat kita pelajari . antaranya :







usaha





tawakal





banyakkan blogwalking





tinggalkan komen





bersahabat baik dengan otai





selalu menegur





dan macam macam lagi, nasihat azza, berusahalah selagi termampu, nak mengipas blogger otai ? tak semua blogger otai dapat lakukan apa yang diminta .




“Allah memberikan rahmat kepada seseorang yang berusaha mencari harta dengan jalan yang halal dan membelanjakannya dengan cara sederhana dan berhemat serta menabung kelebihannya untuk hari susah dan hajatnya.”



Riwayat Ibn an-Najjar







azza hanyalah insan biasa, setiap insan akan ada yang melakukan kesalahan, yang baik datangnya dari allah taala dan yang jahat, datangnya dari azza sendiri, thanx reading ! (:




Azza tidak menyokong ! :)







* maaf kesalahan teknikal, ramai yg tanya azza kenapa azza sokong, okay, sbnrnya azza sokong dengan tajuk yang diberikan, ukan dengan cara sstgh blogger zaman kini, apa apa pun, jangan silap paham ye :) UPDATE .


6 comments:

  1. ha last sekali letak sokong! grr hehe

    ReplyDelete
  2. yeah!student UBM yang gempak..nantikan hujah landax nanti =)

    ReplyDelete
  3. azza , bersahabat la .. bkn bersahanat .. hehee .. keep it up .. pe yg azza tulis , betul2 blaka .. keep it up good work .. yg newbie , jgn tebas org k .. brusha dari bwh ke atas .. insya-Allah brjaya .. insan yg cmrlang ialah insan yg brusaha scara luar biasa .. ^^,

    ReplyDelete
  4. Wowww ! .... perkataan Azza Sokong ! :)di akhir entri tu nampak bersemangat betul tu ... rasa-rasa nak gugur jantung pun ada ...(sambil mengurut-urut dada b3njy sendiri) ... ni kalau berucap semasa kempen pilihan raya SAH ! yang yang undi ni ... bagus-bagus Azza mempunyai semangat best speaker ....

    tetapi peliknya kenapa pula sokong ? nanti ramai member blogger kata Azza ni suka ambil kesempatan ke atas blogger otai .... bukan perbuatan ini menyebabkan ramai pembaca/blogger berasa marah ... ini baru b3njy yang komen lepas ni akan adalah yang tak puas hati pada Azza.

    p/s: b3njy harap Azza edit balik entri ni kepada TIDAK MENYOKONG kerana ia boleh menjaga nama baik Azza dan juga blog Azza. Fikirkanlah yer Azza. terima kasih.

    ReplyDelete
  5. Tira sokong juga apa yang Azza cakap tu. Bersahabat boleh tapi kalau membodek itu bukan satu perkara yang baik.

    ReplyDelete