October 26, 2011

Mimpi Pelajar Bercinta

Suatu hari, Mr A dan Mrs A bersama-sama belajar di sebuah sekolah. Pada pukul 10.50 pagi, pelajar tingkatan atas iaitu tingkatan 3 dan 4 dibenarkan rehat. Mr A dan Mrs A merupakan pasangan yang bercinta. Mr A berlalu pergi ke kelas Mrs A. Apabila Mrs A menghantar kerja yang diminta oleh guru beliau, Mrs A terus menuju ke pintu kelas dan berjalan beriringan bersama Mr A. Dalam perjalanan.,mereka berjalan berpimpingan tangan dan apabila tangan Mrs A didapati sejuk, lantas Mr A bertanya.


Mr A : kenapa tangan awak sejuk, sayang?
Mrs A : Gementar, kan ada cikgu dekat belakang kita
Mr A : ouh damn ( sambil menepuk dahi ). Sayang tak suka cikgu tu
Mrs A : saya pun tak suka.


mereka berhenti sejenak, di sebabkan kawasan itu mempunyai dewan, lantas mereka ke belakang dewan dan memberikan laluan untuk cikgu tersebut. selepas ituu.


GEDEBOKKKK ! okay , korang boleh gelakkan azza sekarang SEBAB azza jatuh katil, okay? nak ketwa? ketawa lah, silalah ketawaa, hahahaha. serius, ini cerita benar, takda satu pun yang azza ubah okay :) watak? adakah betul? :D
Lots Of Love,

4 Comment:

MadNip said...

amboi dik ... tau dahhh .. tp nak gak password .. nak nakk .. ^^,

★cik nessa ★ said...

hey ! nice blog . singgah la belog saya gak. ^_^

Azza Firza said...

@MadNip

hahaha, kan dah bagi, diam diam sudaaa :P

Azza Firza said...

@★cik nessa ★

ekekeh, thankie <3 insyallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Rights Reserved by Azah Rahaman