Terima kasih kawan


holla.


kawan atau lawan? masalah yang sama asyik menganggu pikiran azza. entah bila azza nak bebas. bebas daripada masalah buat seketika, seperti pelangi yang muncul selepas hujan, seperti hujan yang menunggu suara katak dan seperti puteri yang menunggu pinangan putera. ya, seperti itu. bila lagi?


masalah itu ujian dan ALLAH tidak pernah membebankan umatnya dengan masalah yang umatNya tidak dapat diselesaikan. azza bangga dengan islam. azza bangga jadi anak islam. azza bangga, azza dapat happy dan ceria even hati azza, jantung azza, naluri azza sedih mengenangkan kawan. terima kasih ouh kawan. awak sangat bermakna buat saya.


best kot ada kawan aka penyunting semangat dapat naikkan semangat untuk belajar, belajar dalam satu kumpulan, bekerjama dan saat tu hanya pikirkan belajar , kami hanya pikirkan belajar dan azza bangga ada kawan lelaki yang sebaik dia. ada kawan perempuan kadang2 tak se'matured' kawan lelaki. hahaha. betul ke bohong? :DD


terima kasih korang, terima kasih kawan :') terima kasih awak yang sudah hiburkan hati dan berikan saya pedoman serta semangat untuk belajar, terima kasih kawan yang sudah melukakan hati azza, terima kasih.

7 comments:

  1. kehidupan memang bermacam cerita. begitu juga dengan kawan. ada yg sejati dan ada yg berkepentingan

    ReplyDelete
  2. salam,akk. ikki nih. muahaha. ceh,nmpknya,akak tgh jatuh cinta skrg nih. echeh,jeles adek. hoho ^^

    ReplyDelete
  3. salam,akk. ikki nih. echeh,nmpknya akak tgh jatuh cinta ler. jeles adik. muahaha ^^

    ReplyDelete
  4. @zool kannn. kita hanya mampu boleh tabahhhhh aje lah :D

    ReplyDelete