October 15, 2015

Rindunya Pada Arwah Abah



rindunya kat abah. dah 9 tahun tak peluk insan bernama abah ni. last saya peluk dia, last saya tengok muka manis dia, last saya tengok senyuman dia, waktu 29 haribulan 7 tahun 2006. 9 tahun yang lepas. tahun depan genaplah 10 tahun abah p menemui Illahi. rindunyaa dekat insan yang satu ni. yang keje siang malam banting tulang 4 kerat besaqkan kami 7 beradik. macam2 keje abah try. dan abah pernah berkhidmat dekat pantai sri tujuh yang sekarang boleh dikatakan tarikan pelancong jugak kat Kelantan. abah, adik rindu! nak dengar suara dah tak boleh. adei, mengalir air mata sat.

atas ni gambar saya sekeluarga. abang sulung graduate dekat unv multimedia. alhamdulilah. satu keluarga bkumpul. dari mama, abah, abang sulung, abang kedua, abang ketiga, abang keempat, abang kelima, abang keenam dan last sekali saya. semua dah ikut urutan! hehe. banyak pengalaman manis waktu jalan2 keyell waktu ni. selipar saya putus la. gigi saya patah la. saya tido bawah hujan la. hehe. semuanya rindu! and oh yaa. kami 9 beranak mengharungi hujan kilat tauu nak sampai umah saudara kat kampung kat tgh2 keyell tu tau. haha. semua tu kenangan! kalau lah masa dapat diundur kan best. abah, adik rindu. sangat-sangat rindu. 

Al fatihah.
(Abdul Rahaman Salleh, 1952-2006)

0 Comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Rights Reserved by Azah Rahaman