Autoblogwalking Wujud Ke?




topik dan keywords yang tengah lajuuu traffik masuk ke blog masing masing.


semuanya pasal autoblogwalking, autoblogwalking, autoblogwalking dan autoblogwalking. naik rimas dan rambang mata nak tengoknya lagik, haa, kau tahu ko idok, aku glamer pun guna benda nie la, besttt gituuu, mant0p, jadi adik adik abang abang dan kakak kakak yang nak belajar cara download software autoblogwalking nie boleh sahaja, mari azza yang baik hati serta cantik nie ajarkan ye.


sila skip duluuu



zassss



zassss




zasss





zassss






zassss






zassss




ouhhhheeee, dah nak sampai, skrol lagi





sikit jee lagi








haaa, yessss, lagi 10 saat





1







2






3





4





5




6




7




8




9




10



zassss ! siap, anda sudah kena tipu ! ingat duit nuffnnag yang anda dapat tu halal ke dengan menggunakan khidmat free serta tindakan yang tak masuk akal nie? tolong la, orang dah bagi kemudahan, gunakan dengan cara baik, yang pergi tipu bloggers buat apa? dapat faedah ke? tak rasanya kan?


jadi lebih baik lah anda usahakan diri ajak readers datang ke blog anda, layan bebaik readers anda dan kalau perlu, tanya, haa. nanti azza kongsi tips yang azza gunakan sampai foll0wers pun dah hampir 1200 lebih, okay lah tu kan bagi pelajar yang always bz macam azza nie kan?


lagi apa yang anda dapat dari khidmat autoblogwalking nie? terlalu kejarkan wang? trafik? buffered earnings? tolong, tolong jangan salahkan otai yang sudah famous amous bak coklat hacks seperti abang ben ashaari, akk irine nadia, cikepal dll. mereka dah usaha sendiri, hasil titik peluh sendiri, mulut tu kena jaga sikit.


ada mata yang melihat, ada telinga yang mendengar dan ada mulut yang berbicara, blog untuk dibaca bukan untuk dipermainkan, nasib blog azza takde shoutbox, beware, azza tahu sapa yang guna benda nie atau tidak ya. jeng jeng. haha :D

13 comments: