Hidup Selepas SPM

Assalamualaikum dan selamat petang :)


Maaf. Agak lama rupanya Azza tidak mengetuk keyboard laptop kesayangan ini :) Disebabkan kekangan masa dan masa hanya difokuskan pada study sahaja, jadi Azza terpaksa membiarkan baby blue pink daku ini besawang dek labah-labah. Maafkan daku duhai blogku? :) 



Tengok pada tajuk, sudah tentu boleh agak kan kan apa yang akan Azza katakan pada post kali ini. Ya, persediaanku selepas SPM. Sudah beberapa hari asyik fikirkan ini, jadi keputusannya. Selepas SPM, antara degree, matrik, universiti dan STPM, daku sebulat suara memilih masa hadapan ku diteruskan dengan 


DIPLOMA ! 


 Yaa, ini kerana banyak faktor Azza terpaksa menyambung kehidupan azza dengan DIPLOMA. Hidup, mama, study. Itulah faktornya :) Disebabkan itu, maka selepas SPM tahun 2013 ini daku akan mengambil DIPLOMA pada tahun 2014 - 2017 seterusnya menyambung degree pada tahun 2017-2019. Insyallah selepas keluar daripada degree atau ijazah sarjana muda, jika ada kekosongan waktu akan mengajar ( cita-cita nak jadi cikgu, harap tercapai, aamiin ) sambil meneruskan pembelanjaran kepada master atau ijazah sarjana :)

No comments