Terima kasih atas doa buat mama di Mekah



cuti midsem around the corner tapi diri tak semangatnya nak balik rumah . . hm. rindu mama sangat-sangat. balik rumah pun dia takde. baju bajan je ada. alahai mama! i wish u are here with me right now. moga mama bahagiaaaa dan gembira kat tanah suci mekah, adik selalu doa! takpe. nanti cuti sem boleh jumpa mama 2 bulan. yayyy 😘😘



awk masih ada mak, jaga betul2. hargai betul2. jangan sakitkan hati dia. bila dia dah takde, serious kau akan rindu dia.



apa2pun terima kasih atas doa kalian. terima kasih bagi yang whatsapp/dm facebook/twitter tanyakan keadaan maa ayahsdara maksdara di sana. alhamdulilah mereka baik baik sahaja. waktu kejadian mereka di hotel. dua tiga hari ini, kat sana cuaca tak berapa elok, dengan hujannya, dengan ributnya. mohon kalian tembak doa buat mereka agar selalu diberikan kesihatan yang baik supaya dapat melakukan ibadat haji dengan sempurna. takziah buat jemaah haji yang terkorban dalam insiden itu. moga mereka ditempatkan di kalangan orang yang beriman dan semoga jemaah haji yang hilang dapat ditemui dalam keadaan yang baik. Allahumma aameen.

No comments