Kembali Bersua

assalamualaikum.

lamanya tidak bersua. last kedua post tengok 31/8/2013. harini dah 31/8/2015. btw, happy independence day everyone!

merdeka! merdeka! merdeka! itulah laungan keramat kita.

back to our topic. alhamdulilah satu malam, dalam pukul 2 pagi, (saya susah tidur malam kalau kat asrama) tetiba Allah kurniakan satu kenikmatan yang luar biasa. malam tu setelah 2 tahun saya tak bukak blog sebab tak ingat password, Allah kurniakn keyword password saya. alhamdulilah. rezeki masih panjang dengan blog zaza96 ni. rindu nak bercoleteh macam dulu!

bukan setakat password untuk blog sahaja hatta password untuk email first yang saya create 2008 pun still segar dalam ingatan. alhamdulilah syukur sangat. itulah, Allah selalu ada dengan kita. segala yang kita buat sudah tertulis olehNya. alhamdulilah syukur alhamdulilah.


dan kini saya kembali bersua. moga2 blog ni akan kekal macam dulu , kini dan selamanya. tak sabar nak berblog macam dulu. in shaa Allah nanti saya kemaskini blog. yang post agak tidak matang, saya akan delete. almaklumlah, dulu kita belasan tahun, banyak benda yang tak sepatutnya kita share. hehe. dan kini saya countdown meninggalkan zaman belasan. lagi beberapa bulan je. Allahu.


moga segala apa yang kita buat, akan menjadi asbab kita berada di syurga kelak. in shaa Allah.

No comments