Alhamdulilah, Officially Graduated

assalamualaikum semua.


alhamdulilah azah selamat tiba di kelantan harini selepas 5 hari bercuti panjang. haha. nak update blog asyik busy je manjang. start hujung minggu lepas lagi sibuk buat preparation ke KL. dengan kemas bajunya, dengan kemas rumahnya, dengan sediakan makanan kucingnya. eh memacam lah :P haha. so, bila ada masa terluang ni, jom back to reality la kan :D






kalini azah konvokesyen di PICC. sempat la ambil gambar depan PICC ni. time ambil gambar, ada jammed sikit sebab geng2 sidang 1 nak balik, geng2 sidang 2 nak masuk. alhamdulilah. tahun lepas bergelar isteri orang. tahun ni bergelar graduan KPMIM. .  untuk yang belum tahu, KPM ialah Kolej Profesional Mara. bestnya KPM ni sebab azah belajar diploma dan bebas hutang! yee, azah tak payah pun ambil hutang untuk belajar. alhamdulilah. terima kasih MARA. selain dari tu, of course KPM ni ada MQA juga. so dont worry, lepas habis diploma, awak pun boleh je masuk mana-mana universiti awam untuk sambung ijazah dan seterusnya.





sekarang pun dah ramai kawan-kawan azah study di universiti awam dan dah berpuluh orang belajar di oversea. kalau korang nak tahu, akak Sharifah Aida merupakan senior azah di KPMIM dan sekarang dia pun sedang belajar di oversea. hihi. so KPM ni bukan kolej yang calang-calang tau! penat aih bebel. penat juga badan sebab harini marathon basuh baju yang digunakan sepanjang travel ke KL. haha. banyak entri akan menyusul selepas ni. stay tuned tau!



so, jom lets check it out gambar-gambar yang ada :D







alhamdulilah. I am done with diploma. tq MARA atas tajaan belajar. tq ma dan abang2 atas support, dorongan, hulur duit. tq suami atas sokongan dan bagi kata2 semangat waktu saya jatuh bangun di kolej. tq madam sir, syukran ustaz ustazah, xiexie laoshi atas tak jemu explain dan explain, mengajar dengan sabar, ajar dengan kasih sayang saban hari. tq sahabat, kawan sekolej yang sudi jatuh bangun bersama. terima kasih semua. terima kasih. hanya Allah yang mampu membalas segalanya. Allahumma aamiin.


 AzahRahaman,
Jun '14 - Jan '17
KPMIM selalu di hati.



26 comments:

  1. Syukur Alhamdulillah, tahniah Azah...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah syukur....tahniah Azah.

    ReplyDelete
  3. Tahniah Azah!! Bestnya tak payah bayar hutang belajar. Hihi.

    Nanti free jemput join giveaway Siqah pula ye :)


    LETTER OF HAPPINESS GIVEAWAY BY BLOG SIQAHIQA

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheee. aah pasrt bebas hutang tu best. hihi. in shaa Allah nanti azah join yaa

      Delete
  4. comelnya azah! Tahniah dah konvo :D

    ReplyDelete
  5. Wah! Tahniah Azah! Keep it up ye :)

    ReplyDelete
  6. tahniah.. semoga sukses dalam kerjaya pulak k.

    ReplyDelete
  7. tahniah azah.
    moga terus sukses pasni yer.

    ReplyDelete