Keyword Panas

salam semua


tadi jenguh jenguh stats. saja je gatal tangan kan. azah memang suka tengok stats ni. naik ke visitors, turun ke visitors ke. bila terpandang dekat search keywords.... eh apakah?! pelik ni. tetiba mengucap kejap, alahai. terasa panas pulak kita dibuatnya.



azah tak pernah menerima keyword-keyword panas dalam blog azah ni. huhu. tak sangka boleh juga terlepas 1-2 keyword panas masuk dalam blog azah melalui carian google. sedihnya rasa. tak tahu dari artikel mana keyword tu datang. adoi.







nampak tak apa keywordnya? haa ganas tak ganas. Allahuakbar. tetiba rasa nak delete je semua gambar-gambar dalam blog ni. tak sangka ada juga anasir anasir yang tak baik search cara nak bogelkan gambar. takutnya ya Allah. 








dan ini pulak searching mingguan punya T.T sejak bila pulak ada orang berbikini dalam blog azah ni. Allahu Allah. takutnya dengan dunia sekarang. terketar-ketar rasanya sekarang. moga-moga kita dijauhkanlah daripada anasir tak baik. amin amin ya rabbal alamiin. 




20 comments:

  1. Allah.. Macam-macam perangai manusia..

    ReplyDelete
  2. Takutnyaa!! >_< kalau kena kat Hana mungkin kemurungan seminggu kot T^T
    .
    Semoga dijauhkan...

    ReplyDelete
  3. Teman pun ada juga search key word yang panas macam tu... walau pun entry teman, tak pernah ada yang panas...

    ReplyDelete
  4. Tak pernah check, lepasni boleh try check jugak kot

    ReplyDelete
  5. kadang2 baca keyword kat blog kita memang kelakar...

    ReplyDelete
  6. sape punya keje nak edit gmbr mcm tu...takutnya

    ReplyDelete
  7. cara nak bogelkan gambar.. aduyai.. hahahaha

    ReplyDelete
  8. adoiii. tapi azah boleh check entri mana yang terlibat tu azah. ce azah search keyword tu kat Google, and cari pages by pages ada tak jumpa entri azah? kalau ada, cuba edit word dalam entri tu so that keyword panas tu tak melekat dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nice tips sis. nnt azah cuba edit post mana ada perkataan macam tu

      Delete